Tuesday, February 2, 2010

Kelas bersama Kak Naza - Sentuhan Derina

Hari nie adalah hari pertama kelas make up saya dengan kak Naza Sentuhan Derina..Rupanye banyak lagi yang saya x tau pasal make up ni...rasa kerdil betul..Demi menjadi yang baik dari yg terbaik nie lah yg saya harus lakukan..belajar dan terus belajar..

Kak Naza mmg sporting sgt..byk tip2 yang berguna di berikan pada saya..Maklumlah, brg2 make up saya pon bukan yg mahal2..tapi boleh lah sebagai permulaan. Nasib kak naza pon memahami. cuma satu hari nti saya perlu jugak membykkan koleksi brgan make up dgn brgan seperti MAC contohnye...

Hari nie saya bawak dua org Staff saya sebagai model..Kak Naza menunjukkan Cara Make up Derina Ddi wajah Zura..dan saya lakukan pada wajah Ino..



INO


ZURA - Masa ni Make up belum complete lagi...



Ni lah hasil di hari pertama...Mmmm kene usaha lagi nie..

Ni je lah brg2 saya...sebelah 2 beg kak naza..jelouse je tgk kan...

No comments: