Wednesday, February 10, 2010

Kelas Terakhir bersama Kak Naza - Sentuhan Derina

Fuh saat ni lah yang ditunggu-tunggu...tamat sudah Kursus bersama kak naza...Bukan ape sian kat model2 saya. Mana x nye..balik keje semua berkejar balik kerumah..mandi..pas2 follow saya g kelas makeup..balik umah 12mlm ke 1pagi...Penat Oooo..Sian jugak kat Hubby yang terpaksa menunggu..Ape pon terima kasih byk2 atas sokongan dan galakan yang diberi...

Sempena hari terakhir nie..saya ditugaskan makeover muka kedua-duanye sekali..Kak naza suh buat make up dlm masa 30minit seorang...Fuh rasa mcm lipas kudung jugak lah..2 yang rasa mcm x puas hati ngan make up kali nie..coz saya x biasa lagi nak buat make up pantas nie...Rasa byk yang tertinggal & make up pon kurang kemas...Tapi sekurang2nye saya akan belajar dari kesilapan..Maknanye make up nie pon kene ade perancangan yang betul..lepas letak nie..nak letak ape?..semua kene set...baru semuanye akan bejalan ngan lebih lancar...Mmmm bukan senang tau nak jadi yang PRO..

Terima kasih yang x terhingga kepada KakNaza..segala tunjuk ajar yang diberi akan saya amal dan praktikkan sebaik mungkin....

  

No comments: