Wednesday, February 17, 2010

Majlis Bertunang & Sanding

 Yang nie anja..sepupu suami saya..sebenarnye saya pon x tau yang si anja ni bertunang pada hari nie..Klu ikutkan saya ditugaskan make up adik Anja nie Adah untuk Majlis nikah pada petangnye..Entah ape silapnye saya diberitahu last minit yg Adah nikah pada 10pagi...sedangkan saya dijangka sampai ke kampung pada pk 9pagi....mmg x sempat lah nak make up Adah..so saya make up si Anja yang telah ditukar masa bertunangnye dengan masa nikah si Adah...13/02/2010

 Zarina ni pulak Kakak Sepupu suami saya..yang nie saat bertuangnya pon saya tau last minit...masa saya sedang make up si Anja..Ibu kak Zarina meminta saya make up kak Zarina pada 14/02/2010 pagi..sbb pihak lelaki dijangka hadir pada 12tghr...Mmmm ok aje lah...

Ha..Ni lah Adah....Saat2 menatarias wajahnye penuh dgn gangguan..hehehe...maklumlah majlis kat kampung..pk11 pon org dah berpusu-pusu...Aduh penuh dugaan masa nie..dengan panasnye..berpeluh2..Pengantin perempuan releks je..tapi pengantin lelaki telepon x sudah2 minta sanding awal..padahal masa 2 make up belum siap lagi..saya yang sedang make up nie lak yg x tentu arah di buatnye...mmm dan ini aje lah gambar yg sompat den amik...15/02/2010

No comments: