Tuesday, February 23, 2010

Makeup Dinner - Dewan Merak Kayangan..

Kali nie sya didatangkan utk make up Aini Ozleen...Tapi sambil2 tu Kakak pengantin pon nak sy make up kan dia...dengan se simple yg boleh..nak light2 je...mmm...klu ikut kan saya pon x berapa nak setuju makeup2 simple nie...tapi demi pelanggan saya turutkan jugak..tapi atas nasihat rakan2 seperjuangan dlm makeup nie saya harus menjelaskan pada pelanggan pentingnye makeup mengikut tema... light2 nie mmg x sesuai, apa tah lagi klu make up 2uk dinner...mmm terima kasih atas teguran rakan2 yg byk membina..

Klu ikutkan mlm nie saya make up 5 org.. yang 3 lagi saya ade gambar sebelum je..mmg x sempat nak amik gambar selepas mereka..sedih sgt..cuma gambar aini ngan kakak sorang nie je yg dpt snap..i2 pon sekeping dua je...nak amik gambar 2uk anggle yg menraik pon x dpt..PASRAH je...layan je lahhhh

2 comments:

Munie Ahmad @ MakeUpAddict said...

hi azie! nice to meet u at merak kayangan and nice knowing u! keep in touch :)

Azie Make Up said...

Tq...Munie..Seronok dpt kenal ngan Munie jugak..& suka tgk cara munie Mekap...