Monday, July 4, 2011

Liyana nikah + sanding 25 & 26 Jun 2011

slm u all... sekian lama x upload aktiviti...hari ni nak upload semua aktiviti selama dua minggu nie.... mula2 azie upload gambar pantin dulu ye... kualiti gambar mmg x sama sbb bergantung pada lighting.. terima lah seadanye ye...


 Makeup Nikah



Makeup Sanding


Makeup Bertandang



                                                 





Sambil Makeup2.. EN.hubby sibuk menyiwang(memancing) ikan Haruan selama dua hari di kuala pilah..
dapat jugak lah 5 ekor ikan haruan.. Tq pada pengantin yg baik hati menyewakan homestay untuk kami selama 3 hari dua mlm... weeeeee

2 comments:

liyana said...

mcm kenal la itu pengantin.. keh3
homestay itu ade entiti aneh.. weee

maaf ye kak..klu layanan krg memuaskan.. :)

Azie Make Up said...

hehehe...tau x pe...

yana ok je layanan yg di beri.. i Like...tq sgt2..maaf juga klu ada apa2 kekurangan... gambar dri photog nti email2 lah kat akak ye